لوازم و تجهیزات برقی

کلید و پریز لمسی خانه

کلید لمسی ساده

کلید و پریز لمسی خانه از جمله المان‌های مهم در طراحی ظاهری و تجهیزات کاربردی برای تاسیسات الکتریکی ساختمان‌ها هستند که علاوه بر قطع و وصل جریان برق و روشنایی، پرده، سایبان و… به پوشش ایمنی و زیبا سازی مسیر سیم کشی روی سطوح دیوار در محل خروجی‌ها نیز کمک می‌کنند. همانطور که می‌دانید این تجهیزات در گذشته اغلب به صورت اهرم‌های فیزیکی یک پل یا چند پل طراحی می‌شدند.

امروزه و همراه با پیشرفت فناوری کلید و پریزها نیز مانند سایر تجهیزات الکتریکی پیشرفت چشمگیری داشته و از انواع مدل‌های ساده و دکمه‌ای به انواع کلید لمسی تغییر شکل یافته‌اند. این تجهیزات در کنار ظرافت ظاهری که زیبایی منحصربه‌فردی را در طراحی داخلی ایجاد می‌کنند؛ از نظر عملکرد و راحتی در کارایی نیز قابلیت‌های بسیاری داشته و به سرعت جایگاه مدل‌های قدیمی را پر کرده‌اند.

کلید پریز لمسی

انواع کلید پریز لمسی

اگر شما هم به طراحی فضای ساختمان مسکونی یا تجاری با استفاده از تجهیزات لوکس و مدرن علاقه‌مند هستید، استفاده از کلید پریزهای مجهز به تکنولوژی لمسی را فراموش نکنید که محیطی با بهترین دکوراسیون و عملکرد در برقراری روشنایی به شما می‌بخشند.

کلید لمسی ساده

کلیدهای لمسی که از نام آن‌ها پیدا است مکانیزم ساده‌تری داشته و برای عملکرد آن‌ها به لمس صفحه‌ کلید کریستالی آن‌ها نیاز است و بدون فشردن هیچ دکمه‌ای برنامه قطع و وصل الکتریکی مدنظر را اعمال کرد. این مدل‌ها به راحتی با سیستم برق کشی معمول و قدیمی ست شده و به صرف هزینه یا تغیرات خاصی لازم نیست.

کلید لمسی تاچ

نوع هوشمند یا کلیدهای تاچی که در انواع یک پل تا چهار پل با رنگ‌های ال‌ای‌دی متنوع طراحی می‌گردند را برای اجرای فضایی کاملا مدرن در ساختمان‌های لوکس و بسیاری از فضاها شامل بیمارستان‌ها، هتل‌ها و… به کار می‌برند. از این کلیدها می‌توان به صورت کنترل از راه دور و سیستم اینترنت اشیا توسط ریموت یا اپلیکیشن مخصوص هوشمند سازی تجهیزات بهره‌مند شد. این مدل‌ها را می‌توان برای مدیریت همزمان چهار لامپ کم مصرف، فلورسنت یا رشته‌ای استفاده نمود که در انواع کلید تاچی پرده یا کلید هوشمند کولر نیز موجود هستند.

انواع کلید پریز لمسی

ویژگی‌های کلید و پریز لمسی

کلید و پریزهای لمسی از لحاظ مشخصات ساختاری و ویژگی‌های فنی نسبت به مدل‌های قدیمی تفاوت‌های بسیاری داشته و جنس آن‌ها به طور معمول از پیرکس یا شیشه‌های نشکنی است که در عین ظرافت و زیبایی ظاهری، ویژگی‌های زیر را نیز به همراه دارند.

تکنولوژی لمسی پیشرفته: استفاده از تکنولوژی‌های لمسی خازنی یا تاچ هوشمند سبب ایجاد فضایی مدرن، حس خوشایند، عملکردی راحت و سریع برای مخاطبان می‌شود.

بدنه نشکن کریستالی: متریال زیبا و مقاوم کریستال نشکن در طراحی این تجهیزات لوکس نه تنها ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند؛ بلکه در برابر نوسانات دمایی، فشار، خراش و… مقاوم و ماندگار است.

LED سفارشی‌: اغلب تولیدکنندگان این تجهیزات امکان انتخاب رنگ چراغ‌های ال ای دی و نوع روشنایی به کار رفته در این پنل‌ها را فراهم ساخته‌اند و می‌توانید رنگ و نوع چراغ را برحسب دیگر فاکتورهای طراحی فضا انتخاب کنید.

کلید RF دار: در مدل‌های هوشمند امکان استفاده از کارت‌های RF برای قطع و وصل کلیدهای برق در فاصله دور وجود داشته و برای استفاده در محیط‌های هوشمند بسیار کاربردی هستند.

مشخصات فنی کلید و پریز لمسی

این محصولات علاوه بر ساختار زیبای خود که هنگام طراحی فضا همخوانی زیادی با رنگ و طرح دیوارها یا دکوراسیون ایجاد می‌کنند از مشخصات فنی زیر نیز برخوردار هستند.

  • بدنه مقاوم، ضد اشتعال، ضد خش و ضربه
  • دارای پوشش کریستال نشکن با قابلیت انتخاب رنگ چراغ‌های LED
  • حساسیت بالای سنسورها در عملکرد دقیق کلید و پریز
  • قابل تنظیم و اجرای با سیم‌ کشی‌های رایج و قدیمی
  • عملکرد بهینه در نوسانات دمایی بالا
  • سایزبندی متنوع کلیدها و قوطی برق
  • متناسب برای استفاده در کنترل چراغ برق، پرده، کولر و…
  • قابلیت نظافت و پاک کردن راحت
  • ایمنی و استاندارد بالا

اگر شما هم به دنبال استفاده از این تجهیزات مدرن و پیشرفته هستید می‌توانید برحسب فضای مدنظر، هدف کاربردی و بودجه خود نمونه مناسب را از میان تنوع بالای محصولات اورجینال و لوکس فروشگاه اینترنتی فراهوش http://Farahoush.ir انتخاب نموده و به روش مستقیم و با قیمت اقتصادی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *