آموزش, هوشمندسازی

هزینه هوشمند سازی ساختمان

هزینه هوشمند سازی ساختنمان از موضوعات مهمی است که دانستن آن در هنگام هوشمند سازی ساختمان خود ضروری است. در این مقاله به بررسی بازخورد مالی ساختمان های هوشمند به طور کلی و هزینه های ساختمان های هوشمند برای ساکنان و سازندگان می پردازیم. علاوه بر این، فرم استعلام قیمت هوشمند در زیر قرار داده شده است تا بتوانید بدون اتلاف وقت از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان دریافت کنید، پس با ما همراه باشید.

هزینه هوشمند سازی ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی می توان گفت که هزینه هوشمند سازی ساختمان  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •       اهداف ساختمانی (ویلا، تجاری، درمانی و …)
  •       عمر ساختمان
  •       سلیقه مشتری
  •       اندازه ساختمان
  •       اعتبار برند سازندگان دستگاه و شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند
  • نوع تجهیزات مورد استفاده

هزینه هوشمند سازی ساختمان و اهمیت هوشمند سازی ساختمان

در سال‌های اخیر، ساختمان‌های هوشمند مورد استقبال بسیاری از گروه‌های مشهور قرار گرفته‌اند، زیرا ارزش افزوده‌ای به قیمت املاک و مستغلات هم برای ساکنان/کاربران و هم برای سازندگان، به‌ویژه در مناطق مسکونی و اداری دارند.

 

علاوه بر آسایشی که ساختمان‌های هوشمند برای کاربران به ارمغان می‌آورند، دیدگاه روزافزون به سبک زندگی مدرن، هم خریداران و هم انبوه‌سازان را از نظر روانی و فرهنگی به استفاده از این محصولات ترغیب می‌کند. با توجه به این دو دلیل اصلی (ایجاد سطح بالایی از راحتی و رفاه در زندگی روزمره و تمایل جامعه به مدرن بودن هر چه بیشتر)، ارزش مالی/قیمت املاک هوشمند در مقایسه با املاک غیرهوشمند به طور قابل توجهی متفاوت می شود به این ترتیب هزینه هوشمندسازی نسبت به افزایش قیمت فروش بسیار پایین است.

 

هزینه هوشمند سازی ساختمان و اهمیت هوشمند سازی ساختمان

هزینه هوشمند سازی ساختنمان در حال ساخت

ساختمان های هوشمند در حال ساخت هزینه کمتری نسبت به ساختمان های تکمیل شده و ساختمان های قدیمی دارند. در واقع بهترین زمان برای هوشمندسازی ساختمان در زمان ساخت است. زیرا معماران می توانند بهترین مکان ها را برای قرار دادن دستگاه های هوشمند از جمله صفحه کلید، سنسور، ماژول های هوشمند، صفحه نمایش لمسی و غیره تعیین کنند. به این ترتیب علاوه بر نتایج کار خوب، هزینه ساخت هوشمند نیز به دلیل سیم کشی مناسب و عدم نیاز به برچیدن کاهش می یابد.

 

شما می توانید برای هوشمند سازی خانه های قدیمی خود، این مطلب را مطالعه کنید

هزینه های هوشمند سازی برای ساختمان های تکمیل شده و جدید

اگر یک ساختمان جدید دارید و اکنون که ساختمان کامل شده است و به هوشمند سازی ساختمان فکر می کنید، باز هم کار چندان پیچیده ای ندارید. به لطف فناوری های ارتباطی بی سیم و تجهیزات با قابلیت های متنوع، تمامی نیازهای مشتریان با حداقل هزینه و با کمترین تغییر در سیمکشی های ساختمان قابل اجرا خواهد بود. از محاسن استفاده ازتجهیزات بی سیم قابلیت جابه جایی آن از یک ساختمان به ساختمان دیگر خواهد بود.

هزینه هوشمند سازی ساختمان های قدیمی

اگر ساختمان قدیمی دارید و می‌خواهید آن را با تجهیزات هوشمند سازی ساختمان ترکیب کنید تا خانه‌ای هوشمند داشته باشید، بهتر است در حین بازسازی خانه، سیم‌کشی‌های غیراستاندارد را تغییر دهید و طبق دستگاه‌های هوشمند سیم‌کشی جدید انجام دهید. بنابراین هزینه نوسازی هوشمندسازی ساختمان های قدیمی نیز چندان بالا نخواهد بود. در ساختمان های بازسازی شده می توان بصورت ترکیبی از تجهیزات بیسیم و باسیم استفاده کرد تا مدیریت هزینه به بهترین نحو انجام شود.

هزینه هوشمند سازی ساختمان های قدیمی

انتخاب تعداد امکانات پکیج هوشمند سازی

پکیج های هوشمند در واقع امکاناتی هستند که توسط شرکت های هوشمندسازی در قالب بسته های هوشمند در سطوح مختلف (از نظر تعداد گزینه های هوشمند ساختمان) ارائه می شود. این گزینه ها شامل روشنایی هوشمند، سرمایش و گرمایش هوشمند، سیستم های ضد سرقت و هشدار هوشمند، اعلام حریق هوشمند، دوربین مدار بسته، پرده های هوشمند موتوری، پریز برق هوشمند و آیفون های هوشمند است. هزینه ساخت یک ساختمان هوشمند بسته به این پکیج ها و انتخاب کاربر متفاوت خواهد بود.

 

تجربه مدیر پروژه و سوابق اجرا و کیفیت محصول

یکی از عوامل مهم و معتبر در محاسبه هزینه های ساختمان هوشمند، در نظر گرفتن سوابق اجرا و تجربه شرکت مجری پروژه های ساختمان هوشمند است که قطعا تاثیر مستقیمی بر کیفیت خدمات و تجهیزات ارائه شده خواهد داشت. علاوه بر این، دستگاه های هوشمند توسط خود شرکت تولید می شود که نشان می دهد این شرکت در پیاده سازی فناوری مورد نیاز و ارائه خدمات هوشمند دانش و تجربه بالایی دارد.

 

نوع و کیفیت تجهیزات هوشمند مورد استفاده

کیفیت ظاهری و عملکرد تجهیزات مورد استفاده در سیستم‌های هوشمند پیاده‌سازی شده تأثیر بسزایی بر هزینه‌های تولید قطعات و در نتیجه نحوه محاسبه هزینه‌های ساختمان هوشمند توسط مصرف‌کنندگان، چه مصرف‌کنندگان نهایی و چه سازنده، خواهد داشت.

نوع و کیفیت تجهیزات هوشمند مورد استفاده

کلام آخر

با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای معتبر بررسی شده در این مقاله، به طور کلی می توان گفت که به طور متوسط ​​هزینه یک ساختمان هوشمند در هر شهر تقریبا برابر با میانگین قیمت هر متر مربع خرید ساختمان با مشخصات کلی مشابه است. برای دریافت قیمت و هزینه هوشمند سازی خانه خود فرم زیر را پر کرده تا مشاورین ما با شما در تماس باشند.

مشاوره با فراهوش

چرا برای هوشمند سازی ساختمان هزینه های زیادی پرداخت می شود؟ فراهوش یکی از برترین تولید کننده های تجهیزات هوشمند می باشد و آماده ارائه مشاوره حرفه ای به شما عزیزان می باشد. کافیست نام و شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد کنید یا با شماره 09109229229تماس بگیرید.

هزینه هوشمند سازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *