آموزش, هوشمندسازی

هوشمند سازی ویلا در رشت

هوشمند سازی ویلا در رشت یکی از موضوعاتی است که برای افرادی که در رشت ویلا دارند و یا قصد ویلاسازی دارند بسیار جالب خواهد بود در ادامه همراه ما باشید تا شما عزیزان را با یکی از بهترین شرکت های هوشمند سازی در رشت آشنا کنیم. امروزه ساکنان کلان شهرها برای فرار از هرج و مرج از فضای شهری و استرس معمولاً به سمت خرید ویلا در رشت می پردازند و به نوعی هوشمند سازی آرامش و امنیت ویلای شما را دو برابر می کند.

 

هوشمند سازی ویلا در رشت چگونه است؟

هوشمندسازی ویلا یک راه حل جامع پیشرفته برای تغییر سبک زندگی و تجربه زندگی مدرن و مجلل و درعین حال کاملا کاربردی است. سیستم هوشمند ویلا یک سیستم BMS می باشد که می تواند ویلا را از راه دور کنترل کرده و برامنیت آن نظارت داشته باشد. با توجه به این موضوع هوشمند سازی ویلا در رشت یکی از ایده های عالی است که ارزش خانه شما را هم چند برابر می کند.

هوشمند سازی ویلا در رشت چگونه است؟

 

برای اشنایی با خانه هوشمند در رشت کلیک کنید

خانه هوشمند در رشت

مزیت های هوشمند سازی ویلا در رشت

  • آسایش و آرامش خاطر را با کنترل از راه دور ویلای خود افزایش می دهید
  • ارزش مالی ویلای خود را افزایش می دهید
  • کاهش مصرف انرژی بین 20 تا 50 درصد
  • گیاهان به صورت خودکار یا دستی توسط صاحب خانه آبیاری می شوند
  • امنیت ویلای خود را بالا می برید
  • امکان سناریوهای مختلف بر اساس احساسات و علایق شما را فراهم می کند
  • عملکرد بهینه از نظر نصب فنی، طراحی کاربردی مدرن و مقیاس پذیری
  • آماده سازی قبل از ورود به ویلا

امکانات هوشمند سازی ویلا

سیستم روشنایی هوشمند

کنترل سیستم روشنایی هوشمند یکی از مهمترین موارد در یک ویلای هوشمند است از آنجایی که ویلا بزرگ است و معمولا از فضای زیادی در ویلا استفاده نمی شود، کنترل سیستم روشنایی به روش سنتی بسیار دشوار است. بنابراین با استفاده از روشنایی هوشمند، سیستم می تواند در مصرف برق صرفه جویی کند. علاوه بر این، راحتی را نیز برای کاربران فراهم می کند. شما می توانید یک سناریو شب را با فشار یک دکمه اجرا کنید و همه چراغ ها خاموش می شوند، پرده ها بسته می شوند و سیستم امنیتی فعال می شود.

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم حفاظتی ویلا هوشمند

در صورت بروز نشتی آب یا گاز و یا احساس خطر، سیستم دزدگیر از طریق تلفن همراه به صاحب ویلا اخطار ارسال می کند تا نسبت به جلوگیری از نشت آب و سایر حوادث به موقع اقدام شود. ضمناً در صورت آتش سوزی یا نشت گاز علاوه بر اطلاع مالک، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

هوشمند سازی با کنترل درب ورودی

سیستم کنترل دسترسی یا اکسس کنترل ویلا یکی از جنبه های مهم اجرای ویلای هوشمند می باشد. این امر علاوه بر راحتی کاربر، نگرانی های امنیتی را نیز کاهش می دهد. تصور کنید با نزدیک شدن ماشین شما به ویلا، در به روی شما باز می شود، چراغ ها روشن می شوند و ویلا از شما استقبال می کند. علاوه بر این، امکان ورود با استفاده از اثر انگشت و رمز عبور را نیز ارائه می دهد. همچنین موارد مشکوک را ثبت کرده و به گوشی شما ارسال می کند. یا زمانی که از ویلا دور هستید، اگر کسی زنگ در را زد، می توانید به راحتی تلفن خود را پاسخ دهید و در صورت نیاز در را باز کنید. شما همچنین می توانید رمز عبور یکبار مصرف را برای مشتریان خود برای ورود به ویلا برای مدت معینی ایجاد کنید.

هزینه هوشمند سازی ویلا در رشت

یکی از موضوعات مهم هزینه هوشمند سازی ویلا در رشت می باشد. در واقع هزینه ای که برای هوشمند سازی ویلای خود می پردازید بسته به متراژ ویلا و زیرساخت های موجود متفاوت است. هرچه کیفیت سیستمی که استفاده می کنید بالاتر باشد، قیمت هوشمند سازی ویلای شما نیز بالاتر خواهد بود.  البته که باید برای این کار تحقیقات گسترده ای انجام دهید و به تیمی حرفه ای و متخصص این کار را بسپارید. پیشنهاد ما به شما مجموعه فراهوش تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان است و شما به راحتی با مشاورین آن ها تماس بگیرین و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

هزینه هوشمند سازی ویلا در رشت

کلام آخر

بخش مهم هوشمند سازی ویلا در رشت، کنترل از راه دور است. مجموعه فراهوش همراه با اپلیکیشن خانه هوشمند فراهوش بهترین کنترل ممکن از راه دور ویلا را برای شما تضمین می کند.

دانلود اپلیکیشن خانه هوشمند فراهوش

دانلود اپلیکیشن

همچنین تمامی راهکارهای هوشمند ذکر شده برای خانه های هوشمند، از سیستم های روشنایی هوشمند گرفته تا آبیاری و پارکینگ هوشمند، با  پروتکل های مورد نیاز و بودجه شما، توسط تیم فراهوش قابل اجرا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *