آموزش, استفاده از تجهیزات

تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک

تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک

در این مقاله به بررسی تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک می پردازیم پیشنهاد می کنیم که این مقاله را از دست ندهید. اتاق کودک هوشمند ممکن است در راس نیازهای امروزی والدین نباشد، اما این فناوری می تواند مراقبت از کودکان و نوزادان را بسیار آسان کند. هر چیزی که بتواند استرس والدین را کمتر کند، ارزشمند است؛ چه یک تخت هوشمند که خواب بچه‌ها را آسان می‌کند، یا یک نمایشگر هوشمند که به والدین اجازه می‌دهد از راه دور بچه‌هایشان را بررسی کنند. ابزارهای هوشمند مراقبت از نوزاد مانند تخت خواب های هوشمند و مانیتورهای هوشمند از جدیدترین فناوری برای آسان کردن فرزندپروری استفاده می کنند. اما کدام یک از این فناوری ها برای اتاق کودک هوشمند مفیدتر است؟

در ادامه این مطلب بر آن شدیم تا نظراتی را در مورد هوشمندسازی اتاق کودک و تجهیزات لازم برای اتاق هوشمند کودک بیان کنیم. این دستگاه‌ها گزیده‌ای از کاربردی‌ترین دستگاه‌های هوشمند برای اتاق کودکان هستند؛ دستگاه‌هایی مانند نمایشگر کودک با ویژگی‌های مدرن و تخت‌ها و تخت‌خواب‌های هوشمند قابل تنظیم با تکنولوژی بالا، اطلاعاتی در مورد نوزادان خود برای تجربه بهتر فرزندپروری به والدین ارائه می‌دهند.

معرفی تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک

مهد کودک های هوشمند از قدرت اینترنت، فناوری پیشرفته و دستگاه های متصل استفاده می کنند تا سطح جدیدی از مراقبت و نگهداری را برای کودکان و نوزادان فراهم کنند. انواع ابزارهای مرتبط با کودک، از جمله سنسورها، دوربین‌ها، سخت‌افزار وای‌فای داخلی و موارد دیگر، به والدین کمک می‌کنند تا گام‌های مهمی در همگام شدن با فرزندان خود بردارند. در زیر تصمیم گرفتیم در مورد وسایلی که برای هوشمندسازی اتاق کودک نیاز دارید به شما بگوییم.

برای آشنایی با تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، این مقاله را از دست ندهید.

مانیتور هوشمند یکی از تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک

مانیتور هوشمند یکی از تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک

آیا می خواهید اتاق فرزندتان را جدا کنید اما نگران تنها ماندن فرزندتان در اتاق هستید؟ دمای اتاق مناسب است؛ نه خیلی سرد و نه خیلی گرم و مشکلاتی مانند خوب خوابیدن و تنفس راحت کودک جداسازی اتاق کودک را دشوار می کند. اما می توانید از یک نمایشگر هوشمند در اتاق فرزندتان استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد.

مانیتورهای مدرن در دو مدل سیمی و بی سیم موجود هستند و قادر به پخش زنده ویدیو و انواع عملکردهای دیگر مانند بررسی تنفس، ضربان قلب و وضعیت اتاق کودک هستند. برخی از مانیتورهای Wi-Fi حتی ارتباط صوتی دو طرفه را ارائه می دهند، بنابراین اگر کودک شما بیدار شد، می توانید از تلفن هوشمند خود برای صحبت با او استفاده کنید و او را آرام کنید. علاوه بر این، می توانید از این ویژگی برای برقراری ارتباط با پرستار بچه خود استفاده کنید.

مانیتور ویدیویی HD مستقل با دید در شب وضعیت کودک را در زمان واقعی به تلفن شما ارسال می کند، در حالی که دما و رطوبت اتاق را اندازه گیری می کند و الگوهای خواب کودک را ردیابی و ضبط می کند. برنامه‌های مرتبط با مانیتور نیز می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند تا به شما بیاموزند که چگونه نوزادتان را بهتر بخوابانید تا شما و همه فرزندانتان خواب و استراحت راحت‌تری داشته باشید.

ردیاب حرکت-سنسور تشخیص دمای بدن و ضربان قلب کودک

از دیگر تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک به سنسور های تشخیص دما می توانیم اشاره کنیم. مانیتورهای هوشمند مهد کودک به شما کمک می کنند تا سلامت، دما و فعالیت کودک خود را بررسی کنید. این مانیتورها مجهز به حسگرهایی هستند که امکان نظارت کامل بر وضعیت کودک شما را فراهم می کند. سنسور و ردیاب در تشک یا پد زیر محل خواب کودک قرار می گیرند یا می توان آنها را در یک گیره یا مچ بند قرار داد.

این حسگرها وضعیت کودک شما را در هنگام خواب بررسی می‌کنند و در صورت بروز مشکل به شما هشدار می‌دهند؛ اینها می‌تواند حرکات تنفسی یا ضربان قلب کودک یا نوزاد باشد. انواع پیشرفته این مانیتورها حتی می توانند دمای یک اتاق را بررسی کنند.

مانیتور هوشمند  کمک بزرگی است و می تواند با اطلاع دادن به شما در صورت بروز مشکل بسیار مفید باشد. اکثر نمایشگرها با یک برنامه گوشی هوشمند جفت می شوند، بنابراین می توانید تمام داده های جمع آوری شده توسط حسگرها و ردیاب ها را در تلفن خود بررسی کنید.

سنسور اندازه گیری اکسیژن خون نوزاد

ردیاب را روی بازو یا پای کودک برای اندازه گیری اکسیژن و ضربان قلب قرار دهید؛ مچ بند راحت برای آزمایش سطح اکسیژن نبض جریان خون. این دستگاه انتقال اکسیژن در بدن کودک شما را بررسی می کند.

دمای اتاق را بررسی کنید

دمای بدن کودک با تغییر دمای اتاق به راحتی تغییر می کند. برای کمک به حفظ انرژی کودک، باید دائماً رطوبت و دمای اتاق کودک خود را کنترل کنید. به این ترتیب، مانیتورهای هوشمند مهد کودک می توانند در ایجاد یک محیط خواب راحت برای کودک شما بسیار مفید باشند. مانیتور سطح دما و رطوبت اتاق را نمایش می دهد.

نورپردازی هوشمند اتاق کودک

نورپردازی هوشمند اتاق کودک

مراقبت از کودک حتی پس از غروب آفتاب نیز ادامه دارد! به همین دلیل است که استفاده از نورپردازی هوشمند در روال روزانه خود راهی عالی برای آسان‌تر کردن این زمان است. چراغ های شب هوشمند را می توان طوری برنامه ریزی کرد که از یک برنامه یا برنامه خاص پیروی کنند.

این نورپردازی هوشمند شبانه را نیز می توان بر اساس قوانین شخصی شما برنامه ریزی کرد. اکثر نورپردازی های هوشمند در اتاق کودکان دارای دیمر هستند و برخی نیز سنسور حرکت دارند. چراغ ها را می توان به صورت بی سیم یا سیمی نصب کرد و به دیوار متصل کرد.

روشنایی هوشمند اتاق فرزندتان را به Google Home یا Amazon Alexa متصل کنید و می توانید با دستورات صوتی چراغ ها را روشن و خاموش کنید. بنابراین، هر زمان که دستتان آزاد است، می توانید با فرمان صوتی، چراغ های اتاق کودکتان را روشن کنید

برای هوشمند سازی برق خانه خود این مقاله را مطالعه کنید.

اتاق کودکتان را هوشمند کنید و به کودکتان آرامش بدهید

اینترنت، چیزی است که برای اتصال شما به دنیا به آن نیاز دارید و اکنون با استفاده از آن می توانید رابطه بهتری با فرزند خود ایجاد کنید و آرامش و امنیت بیشتری برای او فراهم کنید. تجهیزات هوشمند سازی اتاق کودک می‌توانند به شما در ردیابی سلامت کودک، نظارت بر خواب کودک، برنامه‌ریزی زمان تغذیه و خواب و موارد دیگر کمک کنند. استفاده از دستگاه های هوشمند در اتاق کودک می تواند به شما و کودک یا فرزندتان کمک کند تا زندگی شادتر و سالم تری داشته باشید و قطعا هوشمند کردن اتاق کودک یک حرکت هوشمندانه است.

با در نظر گرفتن مزایایی که برای والدین دارد، تغییر هوشمندانه اتاق کودک شما با قیمت بالایی همراه نخواهد بود، با این حال، ممکن است لازم باشد روی تجهیزات کارآمدتر سرمایه گذاری کنید یا ممکن است تا حدودی در هزینه صرفه جویی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به شما توصیه می کنیم همین امروز با مشاورین فراهوش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *