اخبار, تجهیزات روز

کلید لمسی آینه چیست؟

کلید لمسی آینه چیست؟

کلید لمسی آینه موضوع مورد بررسی در این مقاله است که قصد داریم این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. کلید لمسی پشت آینه در پشت آینه قرار دارد و لمس پشت آینه حکاکی شده را تشخیص داده و برق را خاموش و روشن می کند. این سنسورها یا سنسورها متعلق به تجهیزات روشنایی هستند و مقادیر فشار، گرما، رطوبت و دما را به برق تبدیل می کنند. برای سنسورها انواع و وظایف خاصی تعریف شده است و بر اساس این وظیفه تعریف شده اطلاعاتی را به سیستم کنترلر ارسال می کنند تا سیستم طبق برنامه تعریف شده اجرا شود.

این سنسورها مانند کلیدهای برق روی دیوار عمل می کنند. زمانی که به نورپردازی بیشتر و قدرتمندتری نیاز داشته باشید، به ضرورت استفاده از این سنسورها پی خواهید برد. اما شما نمی توانید سوئیچ دیواری نصب کنید. حتی اگر بتوان کلید برق را نصب کرد، وجود تعداد زیادی کلید برق روی دیوار، جلوه زیبایی را به دست نمی آورد

ش

آینه لمسی چیست؟

آینه های لمسی یکی از ایده هایی هستند که در حال حاضر در حال رخ دادن هستند. آینه های لمسی گاهی اوقات دارای نور پس زمینه هستند. آینه لمسی به آینه ای گفته می شود که در داخل آن یک صفحه لمسی وجود دارد. پد لمسی به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که به راحتی افزونه های مورد نظر مانند چراغ های آینه را روشن یا خاموش کنند و با لمس صفحه نمایش آینه شدت آنها را کم یا زیاد کنند. تاچ پد کاملاً پشت آینه قرار دارد. این کار از آینه در برابر عموم و هرگونه خطرات احتمالی مانند رطوبت محافظت می کند. از ویژگی های خاص این آینه ها می توان به ترکیب دو تاریخ حال و گذشته اشاره کرد. از قدیم الایام، آینه ها هم در دکوراسیون و هم در استفاده روزمره جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده اند و امروزه به لطف خلاقیت به محصولات مدرن تری مجهز شده و دارای پسوندهای ویژه ای مانند سیستم های لمسی هستند.

ویژگی های کلیدهای لمسی آینه

کلیدهای لمسی آینه کوچک هستند و فضای بسیار کمی را در پشت آینه اشغال می کنند، بنابراین یا نامرئی هستند و یا چندان قابل توجه نیستند. اما در نورپردازی به شما کمک زیادی خواهند کرد و بسیار کارآمد هستند.

این سنسورها برای روشن و خاموش کردن چراغ‌های اطراف آینه‌های روشویی، آینه‌های کنار تخت اتاق، آینه‌های قدی و غیره استفاده می‌شوند.

این سنسورها نسبت به لمس بسیار حساس هستند. بنابراین عملکرد بسیار خوبی حتی پس از شیشه با ضخامت 20 میلی متر و پلکسی با ضخامت 10 میلی متر، چوب و ام دی اف با ضخامت تضمینی 8 میلی متر و انواع آینه های لمسی تا ضخامت 6 میلی متر ارائه می شود.

این سنسورها در مدل های 12 ولت و 220 ولت موجود هستند.

ویژگی های کلیدهای لمسی آینه

حسگرهای لمسی پشت آینه به دلیل سادگی و قیمت مناسب در نورپردازی و دکوراسیون منزل بسیار کاربردی هستند.

اگر نیاز به راهنمای خرید کلید لمسی دارید، این مطلب را از دست ندهید.

عملکرد آینه لمسی

به طور کلی می توان گفت که آینه لمسی از سه قسمت تشکیل شده است:

عملکرد آینه لمسی

      آینه:

توجه داشته باشید که آینه مربوطه باید خراشیده شود، یعنی به اندازه ای خراشیده شود که نور از آن خارج شود و جیوه پشت آن حذف شود.

      منبع نور:

از LED به عنوان منبع نور برای ساخت آینه لمسی توالت استفاده کنید.

      کلیدهای لمسی:

یک کلید لمسی دارای یک قسمت حساس به لمس است که باید خراشیده شود تا زمانی که آن را لمس می کنید، به سرعت حرکت می کند تا چراغ را روشن یا خاموش کند.

عملکرد آینه لمسی بسیار راحت است و می توان آن را با لمس قسمت تعیین شده روشن یا خاموش کرد.

نور این آینه جذابیت خاص خود را دارد و دکوراسیون شما را به دکوراسیونی مدرن و خاص تبدیل می کند

بسته به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل خود می توانید از آینه لمسی در حمام، توالت، اتاق خواب یا حتی اتاق نشیمن خود استفاده کنید. آینه های لمسی حمام طرفداران بیشتری دارند و توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. آینه لمسی حمام دلفین بهترین انتخاب شماست و با دوام بالای خود همه را شگفت زده خواهد کرد.

البته فراموش نکنید که برای زیباتر شدن آینه باید مرتباً آن را تمیز کنید زیرا آینه لمسی دلفین سطحی صاف و شفاف دارد که می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بالا به نمایش بگذارد و در صورت تمیز نبودن سطح زیبایی آن را نشان می دهد. و شفافیت قابل مشاهده نخواهد بود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر کلید لمسی آینه ها با مشاوران فراهوش در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *