لوازم و تجهیزات برقی

معرفی تجهیزات خانه هوشمند

تجهیزات خانه هوشمند موضوعی است که در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم. خانه هوشمند رویای بسیاری از افراد است و با پیشرفت تکنولوژی، دستیابی به آن آسان تر و آسان تر می شود. خانه‌های هوشمند از طریق دستگاه‌های هوشمند آسایش و راحتی را برای ساکنان فراهم می‌کنند، جایی که همه چیز از سیستم‌های روشنایی گرفته تا سیستم‌های سرمایش و گرمایش، سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مدار بسته کنترل می‌شود.

انواع تجهیزات خانه هوشمند

هر خانه ای برای تکمیل آن به مجموعه ای از لوازم جانبی نیاز دارد. البته این لوازم خانگی با توجه به نیاز افراد در منزل طراحی و تولید می شوند و به انجام کارها کمک می کنند و کار را آسان می کنند. ما بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانیم و توسعه دستگاه ها و دستگاه های مختلف خانگی یک مشکل طبیعی است. هر خانه مشکلات زیادی دارد که ممکن است تنها یک راه حل برای آنها وجود داشته باشد و همان روش حل مشکل به عنوان ایده تولید محصول در نظر گرفته می شود.

انواع تجهیزات خانه هوشمند

مزایای استفاده از تجهیزات خانه هوشمند

اگر قصد دارید از یک تجهیزات خانه هوشمند استفاده کنید، خوب است بدانید که استفاده از این دستگاه مزایای زیادی برای شما دارد. در زیر نگاهی به برخی از مهم ترین دستگاه های ساختمان هوشمند خواهیم داشت، از جمله:

      افزایش راحتی و رفاه

مزیت شماره یک استفاده از وسایل خانه هوشمند افزایش رفاه و آسایش شماست. هنگامی که این لوازم هوشمند به طور خودکار فعال می شوند یا تمام لوازم شما را از طریق کنترل از راه دور مدیریت می کنند، زمان بیشتری برای تمرکز بر سلامت و سرگرمی خود خواهید داشت. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید آشپزخانه خود را مشاهده و مدیریت کنید، دستگاه‌هایی که نیاز دارید یک تلفن هوشمند یا تبلت و یک لوازم خانگی یا دستگاه متصل به Wi-Fi هستند.

      صرفه جویی در انرژی

در حالی که هزینه اولیه لوازم در یک آشپزخانه هوشمند ممکن است گرانتر از لوازم خانگی در یک آشپزخانه سنتی باشد، اما در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید. وسایل هوشمند به شما این امکان را می دهند که مصرف انرژی خود را کنترل کنید. به عنوان مثال، اگر هوای آشپزخانه شما خیلی گرم یا خیلی سرد باشد، هشدارهایی برای تنظیم دمای محیط دریافت خواهید کرد تا در نهایت در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

      امنیت بهبود یافته

اگر این موارد ذکر شده توجه شما را جلب نمی کند، شاید موضوع بهبود امنیت برای شما جذاب باشد. به عنوان مثال، هنگامی که تجهیزات آشپزخانه خود را هوشمند می کنید، اگر فراموش کردید شعله را خاموش کنید، هشداری به گوشی هوشمند شما ارسال می شود تا بتوانید به موقع اقدام کنید. یا زمانی که در سفر هستید، می توانید چراغ های هوشمند آشپزخانه را روشن کنید تا خانه شما خالی به نظر نرسد.

      قیمت خانه هوشمند خود را افزایش دهید

استفاده از دستگاه های هوشمند خانه می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد.

مزایای استفاده از تجهیزات خانه هوشمند

لیست تجهیزات هوشمند

ترموستات هوشمند

ترموستات لمسی فراهوش، در دو مدل ساده و هوشمند و مناسب استفاده جهت فن کویل و داکت اسپلیت وسیله ای جهت کنترل سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان ها می باشد. ترموستات هوشمند لمسی فراهوش، با داشتن دو حالت زمستانی و تابستانی، قابلیت کنترل دما در بازه 16 تا 32 درجه را فراهم نموده است.

کلید لمسی هوشمند ترموستات فراهوش، بخشی از سیستم خانه هوشمند و از انواع کلیدهای تاچ می باشد که استفاده از آنها می تواند علاوه بر اینکه خانه شما را به محیطی مدرن و زیبا تبدیل کند، تجربه راحتی و آسایش را نیز برای شما به ارمغان بیاورد.

دستگیره هوشمند دیجیتال

از دیگر تجهیزات خانه هوشمند می توانیم به قفل های برقی و دیجیتال اشاره کنیم. برای همه ما پیش آمده که هنگام خروج از منزل فراموش کنیم کلید در ورودی را برداریم و در حالت خوشبینانه منتظر سایر اعضای خانواده بمانیم تا شاید کلید را همراه خود داشته باشند و حتی گاهی چاره ای جز تعویض قفل برای ورود به داخل خانه نداشته ایم.
دستگیره هوشمند و دیجیتال فراهوش تمام دغدغه های شما را در این زمینه بر طرف می کند و شما می توانید به راحتی به وسیله تلفن همراه یا یک ریموت کنترل درب منزل را باز کنید.

دستگیره هوشمند دیجیتال

تاچ پنل هوشمند

تاچ پنل هوشمند را میتوان به عنوان جذاب ترین بخش تجهیزات خانه هوشمند نام برد. تاچ پنل یا پنل لمسی امکان مدیریت و کنترل تمام قسمت های خانه هوشمند را برای شما به صورت یکپارچه فراهم میکند.

تاچ پنل یک صفحه لمسی می باشد که روی دیوار نصب شده و با امکانات زیادی که به مخاطب میدهد ، یکی از محصولات پرطرفدار در خانه هوشمند است که استفاده از امکانات خانه شما را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار میدهد

قیمت تجهیزات خانه هوشمند

شاید اکنون که دارید این مقاله را می خوانید، یک سوال بپرسید: هزینه یک خانه هوشمند چقدر است؟ در ادامه این موضوع را برای شما توضیح خواهیم داد.

قیمت این سیستم بر اساس افراد مختلف و انتظارات و شرایط آنها متفاوت است. برای مثال، ممکن است فردی بخواهد خانه ای را که در آن زندگی می کند به خانه ای هوشمند تبدیل کند، در حالی که فرد دیگری ممکن است بخواهد خانه ای جدیدتر و مدرن تر برای این منظور بخرد.

فراتر از آن، یک نفر ممکن است فقط انتظار یک هوشمند سازی سیستم گرمایش و سرمایش را داشته باشد، دیگری ممکن است تمام امکانات رفاهی را داشته باشد، بنابراین طبیعتا هزینه ها برای این دو متفاوت خواهد بود.

برای پاسخ به این سوال باید به انتظارات خود از خانه فکر کنید، یعنی به آنچه نیاز دارید فکر کنید، سپس با کارشناسان فروش فراهوش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *