لوازم و تجهیزات برقی

بهترین پک هوشمندسازی خانه که می توانید داشته باشید

پک هوشمندسازی خانه

پک هوشمندسازی خانه می توانند به شما امکان دهند کارهای شگفت انگیز همچون روشن کردن چراغ ها تا باز کردن قفل درب ها را از تلفن هوشمند از راه دور انجام دهید. همچنین می توانید خانه خود را تمیز کنید. اما آنها چیزی بیش از آسایش برای شما به ارمغان می آورند. این دستگاه ها همچنین می توانند به شما در صرفه جویی هزینه های گرمایش و انرژی کمک کنند و یا به شما اطلاع می دهند که آیا کسی سعی در ورود به سیستم  را دارد و یا اینکه آیا مورد اضطراری دیگری وجود دارد.

مشاورین ما در مجموعه فراهوش توصیه می کند دستگاه های خانه هوشمند زیر را در خانه خود نصب کنید:

معرفی پک هوشمندسازی خانه

ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند از جمله مهمترین اجزای اتوماسیون خانه هوشمند محسوب می شوند و می تواند گرمایش یا تهویه مطبوع خانه شما را کنترل کند. آنها دقیقاً مانند یک ترموستات معمولی عمل می کنند اما این به شما امکان می دهد دمای خانه خود را در طول روز با استفاده از یک اپلیکیشن کنترل کنید همچنین می توانید آنها را برنامه ریزی کنید. این فقط یک دستگاه کنترل دمای خانه نیست ، بلکه می تواند به شما در صرفه جویی حداقل 20 ٪ هزینه های مربوط به خنک کننده و یا گرم کردن خانه کمک کند. کنترل ترموستات از طریق گوشی همراه هوشمند یا تبلت بسیار آسان است.

در صورت نیاز برای نصب و پیکربندی یک ترموستات هوشمند برای شما می توانید در هر زمان با ما تماس بگیرید.

 پک هوشمندسازی خانه؛ پلاگین هوشمند

پلاگین هوشمند در واقع دوشاخه های هوشمندی هستند که به یک پریز برق متصل می شوند و سپس با استفاده از یک دستورالعمل در اپلیکیشن  تلفن همراه یا کامپیوتر به شبکه اینترنت وصل می شود. این یک روش ساده برای اتوماسیون دستگاه های سیمی شما و ایجاد خانه هوشمند است.  یک پلاگین هوشمند به سادگی همه چیز را روشن و خاموش می کند. این دستگاه بین سوکت برق و دستگاه لوازم خانگی مورد نظر برای وصل کردن قرار داده می شود. اگر آن را به یک شبکه  خانگی هوشمند متصل می کنید، این دستگاه می تواند بسیار جالب و کاربردی باشد. این دستگاه می تواند سیستم روشنایی یا لوازم خانگی را به یک وسیله هوشمند تبدیل کند. هنگام اتصال به یک برنامه در تلفن هوشمند خود، می توانید با چرخاندن دستگاه های متصل ، روشن و خاموش ، نورپردازی خانه خود را خودکار کنید. این برنامه دستگاه های متصل را که روشن یا خاموش هستند را نیز به شما نشان می دهد.

قفل هوشمند

قفل های هوشمند برای کار با دستورات صوتی ،Wi-Fi  یا بلوتوث ساخته شده اند و انواع و اندازه های مختلفی وجود دارند. قفل هوشمند به طور فزاینده ای محبوب شده اند زیرا مردم به دنبال راه هایی برای تأمین امنیت خانه های خود بدون دردسر کلیدها هستند. قفل های ورودی بدون کلید همچنین می توانند دسترسی قابل تنظیم به بازدید کنندگان ، مانند میهمانان یا همسایگان را نیز ارائه دهند. یکی دیگر از مزیت های قفل هوشمند ، حذف نیاز به کلیدها است و همچنین نیازی به نگرانی در مورد قفل شدن تصادفی درب می توانید با استفاده از یک برنامه در تلفن هوشمند خود ، درب خود را باز کنید. شما می توانید کدهای سفارشی را برای افراد مختلف ایجاد کرده و کدها را بطور منظم یا هنگام استخدام شخصی جدید تغییر دهید.

اسپیکر هوشمند

یک بلندگو هوشمند قابلیت کنترل از راه دور را دارد و می تواند موسیقی را برای شما پخش کند اما می تواند سایر دستگاه های خانه شما را نیز کنترل کند. بسیاری از بلندگوهای هوشمند می توانند با دستورات صوتی کار کنند ، به خصوص برای پخش موسیقی و گزارش های فعلی و گزارش های هواشناسی. یک بلندگو هوشمند همچنین می تواند تلویزیون و سایر دستگاه های شما را  نیز کنترل کند. ویژگی های بلندگوهای هوشمند بسیار متفاوت است ، از این رو مهم است که با یک متخصص در دستگاه های هوشمند تماس بگیرید تا انتخاب های صحیح را انجام دهید.

مانیتورینگ هوشمند مصرف انرژی خانگی

مانیتور هوشمند انرژی خانگی یکی از کارآمدترین راه های نظارت بر مصرف انرژی شما است. عملکرد این دستگاه هوشمند به تنظیم پلاگین هوشمند و دستگاه هوشمند شما بستگی دارد. مانیتور انرژی خانگی هوشمند نشان دهنده لوازم خانگی است که انرژی بیشتری را به طور غیر ضروری تخلیه می کند ، نصب این مانیتور به قطع کننده مدار خانه وصل شود و برای رسیدگی به این کار به یک برقکار حرفه ای نیاز خواهید داشت. این دستگاه می تواند به شما در صرفه جویی زیادی در صورتحساب انرژی به صورت ماهانه کمک کند.

همینطور توصیه می کنیم مقاله معرفی تجهیزات خانه هوشمند را مطالعه کنید.

در دو دهه گذشته افزایش مداوم در هوشمندسازی خانه رخ داده است. تخمین زده می شود که تا سال 2025 بیش از 470 میلیون خانه هوشمند در سراسر جهان وجود خواهد داشت. بسیاری از خانه های هوشمند در سراسر کشور ظاهر می شوند زیرا صاحبان خانه به دنبال به دست آوردن همه مزیت های فناوری هوشمند هستند. ساختن خانه خود به خانه هوشمند می تواند ارزش افزوده و چندین مزایای دیگر از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی ، کارهای ساده و بهبود امنیت و ایمنی را به همراه آورد.

اکنون که از مزایای بیشمار بهترین دستگاه های خانه هوشمند آگاه هستید ، ممکن است بخواهید با ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب صحیح و نصب حرفه ای کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *