آموزش, استفاده از تجهیزات

لیست قیمت کلید لمسی

لیست قیمت کلید لمسی

لیست قیمت کلید لمسی موضوعی است که در این مقاله قصد داریم آن را بررسی کنیم. کلیدهای روشنایی نسل جدیدی از کلید های لمسی با صفحه نورانی هستند که برای سهولت استفاده، افزایش عملکرد و زیبایی‌شناسی تولید می‌شوند. کلیدها تنها با لمس انگشت  روشن یا خاموش می شوند و دیگر نیازی به فشار دادن مانند کلیدهای نسل قبل (یعنی کلیدهای مکانیکی سنتی) نیست. نسل هوشمند این فناوری علاوه بر خاموش یا روشن کردن راحت چراغ ها، عملکردهای زیادی نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. نکته دیگر اینکه این کلیدها به دلیل ساختار شیک و بدیع، نقش ویژه ای در افزایش زیبایی محیط اطراف ما دارند

 

ویژگی کلید لمسی هوشمند

      صفحه کریستالی گرم شده

 

صفحه نمایش کلیدهای لمسی از شیشه کریستال ضد خش با استحکام بالا ساخته شده است در ادامه مقاله لیست قیمت کلید لمسی لازم است تا پنل رویی این کلید ها را مورد بررسی قرار دهیم.
برای مشاهده انواع کلید لمسی به سایت فراهوش مراجعه کنید

ویژگی کلید لمسی هوشمند

      صفحه نمایش لمسی پاسخگو با عملکرد سریع

 

طراحی لمسی خازنی کلید هوشمند لمسی به شما امکان می دهد تا در هر شرایطی در گرما و سرما و یا دست خیس بتوانید کلید هارو لمس کنید

 

      دکمه های لمسی هوشمند قابل برنامه ریزی

 

کلید لمسی هوشمند می تواند زمان روشن یا خاموش شدن چراغ ها را تنظیم کند. همچنین می توان روشنایی چراغ ها را کنترل کرد تا ایمنی خانه شما در هنگام سفر تضمین شود. با این ویژگی می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد.

 

 

 

      سیم کشی ساده و ایمن

کلید های لمسی روشن دارای ترمینال های کاملا ایمن هستند. این ترمینال ها به گونه ای طراحی شده اند که سیم های داخل ترمینال به راحتی قابل مسیریابی باشند. بعلاوه بین تمامی ترمینال ها ایزولاتور تعبیه شده است تا از تماس سیم ها با یکدیگر و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

استفاده از کلیدهای لمسی

 

کلید های لمسی ساده یا کلیدهای لمسی هوشمند کاربردهای زیادی دارند. از لوسترهای روشنایی، چراغ‌های رشته‌ای توکار، هالوژن، ال‌ای‌دی سقفی، چراغ‌های تزئینی و دیوارکوب‌ها گرفته تا پرده‌های باز و بسته‌کننده و نورهای کم‌نور. علاوه بر این در تولید کلیدهای لمسی هوشمند می توان برای هر پل کلیدهای لمسی هوشمند صحنه خاصی تعریف کرد و یا کلیدهای هوشمند را در سناریوهای خاصی پیاده سازی کرد. علاوه بر این، برای کاهش مصرف انرژی و برق، می‌توانید صحنه‌ای را برای سیستم هوشمند تعریف کنید تا وقتی در اتاق یا خانه نیستید، تمام چراغ‌های اضافی را خاموش کند. در واقع می توان گفت در نسل هوشمند دکمه های لمسی به هر چیزی که فکرش را بکنید می توان به آن دست یافت.

استفاده از کلیدهای لمسی

چند نکته اساسی هنگام خرید کلیدهای لمسی:

 

هوشمند و غیرهوشمند

 

اگر می خواهید خانه خود را هوشمند کنید و بتوانید چراغ های خانه خود را در هر زمان و مکان به کمک گوشی همراه کنترل کنید، خرید یک کلید هوشمند توصیه می شود. اما اگر فقط به دنبال لوکس بودن هستید و می خواهید کلیدهای لمسی داشته باشید، توصیه می کنیم کلیدهای لمسی ساده را انتخاب کنید.
اگر به دنبال آموزش هوشمند سازی خانه ها هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

 

      تعداد سر لامپ های مدار روشنایی را بررسی کنید

 

این کلیدها از نظر تعداد سرخط های روشنایی (پل) متفاوت هستند. شروع با کلید به 1 پل و گاهی تا 9 پل نیاز دارد.

 

شما می توانید چندین خط روشنایی را با توجه به اولویت خود ترکیب کنید و از کلیدهای هوشمند چهار پل استفاده کنید. به این ترتیب هزینه های شما کاهش می یابد.

 

      گارانتی و خدمات پس از فروش

 

سعی کنید محصولاتی را بیابید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. شرکت فراهوش با نزدیک به یک دهه تولید در زمینه تجهیزات خانه هوشمند محصولات خود را با 3 سال گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

انواع کلید لمسی هوشمند

در ادامه مقاله لیست قیمت کلید لمسی بهتر است که با انواع آن آشنا شوید.

 

  • کلید لمسی هوشمند تک پل
  • کلید لمسی دو پل
  • کلید لمسی هوشمند سه پل
  • کلید چهار پل لمسی
  • کلیدهای لمسی پرده
  • کلید لمسی ترموستات
  • کلید لمسی احضار
  • کلید لمسی کولر آبی
    کلید لمسی احضار آسانسور
  • کلید لمسی سرویس بهداشتی
    کلید لمسی زنگ

لیست قیمت کلید  لمسی هوشمند بسته به نوع کلید و عملکرد آن متفاوت است. کلید های هوشمند فراهوش را می توان با تلفن همراه از هر جای دنیا کنترل کرد. خروجی کلیدهای لمسی مبتنی بر رله هایی است که در برابر عبور جریان های گذرا مقاوم هستند. کلید های لمسی هوشمند ایرانی به دلیل نوسانات نرخ ارز و هزینه های حمل و نقل قیمت مناسب تری نسبت به کلید های لمسی برند خارجی دارند.

برای دانلود لیست قیمت کلید لمسی کلیک کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *