شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فراهوش

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فراهوش به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به برنامه فراهوش هنگام استفاده از دستگاه های مختلف مانند گیت وی، کلید های لمسی و سایر خدمات ارائه شده توسط فراهوش به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فراهوش است. توجه داشته باشید که ثبت خانه و دستگاها نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فراهوش از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فراهوش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فراهوش تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از برنامه به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت خانه و دستگاه های هوشمند یا هرگونه استفاده از خدمات فراهوش اقدام کند.
همچنین از آنجا که فراهوش یک شرکت تجهیزات هوشمند سازی است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به استفاده از تجهیزات یا خدمات اقدام می‌کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فراهوش به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات برنامه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فراهوش متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از تجهیزات هوشمند را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از برنامه فراهوش، شما رضایت خود را از این شرکت نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فراهوش، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فراهوش جزئی از اموال شرکت فراهوش محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فراهوش است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فراهوش محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، برنامه ها، و خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از تجهیزات هوشمند توسط فراهوش و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فراهوش است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات تجهیزات فراهوش و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فراهوش محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات و تجهیزات فراهوش، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور  و همچنین شماره همراه خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی شرکت این سایت یعنی www.farahoush.ir  است.

حریم خصوصی

فراهوش با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت یا استفاده از برخی امکانات و تجهیزات اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال دستورات و عملکرد صحیح، اطلاعاتی مانند شماره سریال دستگاه، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های فراهوش قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد

بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌های همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فراهوش جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت خدمات و عملکرد صحیح برنامه می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام و تلفن شخص دیگری را برای استفاده از امکانات تجهیزات هوشمند ثبت شده  وارد کنند و فراهوش تنها برای ارسال همان تجهیزات، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین فراهوش با نصب و یا استفاده از اپلیکیشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وب سایت و اپلیکیشن فراهوش ونیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

- نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکیشن فراهوش نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از فراهوش، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر

این اطلاعات تنها توسط فراهوش استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد.

توجه داشته باشید که 10008663- 2000500666 -0018018949161 شماره‌هایی است که فراهوش از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه فراهوش را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فراهوش، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فراهوش است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@farahoush.ir دهید.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری و همچنین در  روش استفاده از کد یکبار مصرف شماره همراه بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند. یا با پشتیبانی فنی فراهوش هماهنگ کند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه فراهوش را از خود سلب می‌کند. فراهوش هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای فراهوش وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های فراهوش ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
فراهوش برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه استفاده از تجهیزاتی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

فراهوش آژمان

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.


تلفن تماس   09120842621
دفتر مرکزی : رشت ،بلوار امام خمینی(ره)، شیرمحمدی، ساختمان فراهوش