آموزش, خانه هوشمند

مزایا سیستم امنیت هوشمند

مزایا سیستم امنیت هوشمند

مزایا سیستم امنیت هوشمند موضوعی است که در این مقاله قصد داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم. وقتی خانه را ترک می کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید خانه شما ایمن است. در غیر این صورت، به راحتی می توانید تمام دارایی ها و سال ها تلاش خود را از دست بدهید. برای راحتی بیشتر می توانید از روش های پیشرفته و کارآمدی که تکنولوژی امروزی به بشریت معرفی کرده است بهره ببرید. یکی از سیستم هایی که مکان مورد نظر شما را ایمن نگه می دارد، سیستم امنیتی هوشمند است. در زیر به بررسی دقیق سیستم فوق می پردازیم.

مزایا سیستم امنیت هوشمند چیست؟

خانه های هوشمند برای صرفه جویی در زمان و هزینه، ایجاد امنیت خانه و انجام کارهای خانگی از راه دور و فقط با اتصال به اینترنت طراحی شده اند. برای درک آسان‌تر مزایای خانه هوشمند، تصور کنید که بتوانید کارهایی مانند قفل کردن پارکینگ خود، خاموش کردن چراغ‌ها و کنترل از راه دور دمای خانه را بدون توجه به جایی که هستید انجام دهید.

حتی اگر با عجله خانه را ترک کردید و فراموش کردید که وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید، می توانید برنامه ریزی کنید که در غیاب شما به طور خودکار خاموش یا روشن شوند.

پیشنهاد می کنیم مطلب هوشمند سازی منزل مسکونی را از دست ندهید.

مزایا سیستم امنیت هوشمند چیست؟

سناریو مزایا سیستم امنیت هوشمند

سیستم روشنایی هوشمند و تعیین برنامه زمانی برای روشن و خاموش کردن چراغ‌ها در زمان‌های خاص و کشیدن پرده در روز و بستن آن‌ها در شب نه تنها باعث بهبود راحتی و محیط اطراف می‌شود، بلکه این راه‌حل‌ها می‌توانند ایمنی را نیز بهبود بخشند.  سیستم امنیتی هوشمند فراهوش این عملکرد را دارد شما می توانید یک برنامه تعریف کنید وقتی صبح در خانه نیستید مثلا ساعت 9 پرده ها را می بندید و چراغ ها را خاموش می کنید سپس از ساعت 6 غروب، چراغ ها روشن می شوند و پرده ها بسته می شوند تا زمانی که دزدی که قصد جاسوسی از خانه شما را دارد نمی تواند مطمئن شود که خانه شما خالی است.

دزدگیر هوشمند و قفل هوشمند در سیستم های امنیتی هوشمند

محافظت از اموال خود در یک محیط امن می تواند به شما کمک کند در شب یا در طول تعطیلات خود از استرس و نگرانی دور بمانید. با یک سیستم هشدار یکپارچه، بدون توجه به جایی که هستید، به راحتی می توانید خانه خود را با استفاده از تلفن هوشمند خود مسلح و خلع سلاح کنید. همچنین می‌توانید سیستم را طوری برنامه‌ریزی کنید که هنگام ایجاد هشدار، اقدامات خاصی را انجام دهد. به عنوان مثال، می‌توانید هشدارهای فوری را بر روی دستگاه هوشمند خود دریافت کنید که شما را از هرگونه دسترسی غیرمجاز مطلع می‌کند و چراغ‌های فضای باز خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که هنگام خاموش شدن زنگ روشن شوند.

اگر عجله دارید خانه خود را ترک کنید و مطمئن نیستید که ورودی امن است یا در قفل است، می توانید به راحتی وضعیت دستگاه هوشمند خود را بررسی کنید و در صورت لزوم از راه دور قفل یا باز کنید. علاوه بر این، ممکن است مطمئن نباشید که لوازم خانگی مانند اتو و تلویزیون خاموش هستند یا خیر.با اپلیکیشن خانه هوشمند فراهوش این وسایل را قطع کنید.

دزدگیر هوشمند و قفل هوشمند در سیستم های امنیتی هوشمند

همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که چه کسی می‌تواند وارد خانه شما شود، یا زمانی که آیفون در خانه شما زنگ می‌زند، از راه دور از طریق پیوند ویدیویی با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. شما می توانید نظارت و مدیریت کنید که چه کسی در هر زمان و هر مکان به خانه شما وارد و خارج می شود.

دوربین مدار بسته هوشمند

آیا می دانستید که می توانید کل خانه خود را از هر کجای دنیا بازرسی کنید؟ می‌توانید ویدیوهای زنده و ضبط‌شده را از دوربین‌های امنیتی متصل داخل و خارج خانه خود در تلفن هوشمند یا تبلت خود مشاهده کنید. می توانید وضعیت فضای سبز منزل خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز به آبیاری با فعال کردن سیستم آبیاری هوشمند آن را شروع کنید. حیوان خانگی خود را در محل کار مشاهده کنید یا قبل از رفتن به رختخواب در اطراف خانه اسکن کنید تا در هر زمان و هر مکان در طول روز یا شب به شما دسترسی فوری به خانه خود داشته باشید.

مزایای سیستم های امنیتی ساختمان هوشمند

یکی از ویژگی های مهم سیستم امنیتی کاهش نیروی انسانی امنیتی و حفظ ایمنی کارگران در حوزه امنیتی است. مهمترین مزیت یک سیستم امنیتی ارتقاء ایمنی و آسایش جامعه است. همچنین از دیگر مزایای این سیستم در مجموعه دستگاه های هوشمند ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •       کاهش هزینه های امنیتی فعلی
  •       افزایش رفاه اجتماعی
  •       قابلیت کنترل از راه دور
  •       افزایش ارزش افزوده مالی ساختمان ها

قیمت سیستم امنیتی ساختمان هوشمند

قیمت سیستم های امنیتی هوشمند ساختمان به عواملی مانند امکانات ارائه شده توسط شرکت منتخب بستگی دارد، برای انتخاب یک سیستم امنیتی روز دنیا می توانید با کارشناسان ساختمان هوشمند فراهوش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *